Klientų sėkmės istorijos

 

UAB ” Rirobas” remontuoja šaldymo ir kondicionavimo įrangą, prekiauja šios įrangos detalėmis.

PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI                                             

- suderinti įmonės darbuotojų ir apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės darbus.

SPRENDIMAS                                                                       

Įdiegta LengvaSkaita“. Įmonės darbuotojai registruoja prekių pajamavimo operacijas, atsiskaitymus už prekes, užsakymus bei pardavimus, o apskaitos įmonė atlieka finansinę analizę bei greitai ir kokybiškai atlieka buhalterinių įrašų patikrinimą, jungdamasi per nuotolinį valdymą prie „Rirobas“ duomenų bazės.

REZULTATAS                                                                      

Įmonė mato realius sandėlio likučius, laiku įvykdo užsakymus, kontroliuoja skolas. Taip reikiama informacija gaunama greičiau, įvairios ataskaitos sudaromos sparčiau, įmonė gali sklandžiai tobulinti ir plėsti savo veiklą.


Būdvyčio įmonė „Pas Robertą“ veikla – prekyba maisto prekėmis ir jų tiekimas Klaipėdos regiono parduotuvėms. Įmonė turi urmo bazę, parduotuvę.

PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI                                             

- įdiegti prekių valdymo sprendimus, tikslią informaciją apie prekių likučius ir jų kainas galinčius pateikti įrankius.

- pakeisti duomenų apsikeitimo sistemą tarp naudojamų kasos aparatų ir apskaitos programos bei pardavimų ir inventorizacijų duomenų apsikeitimo su programa „EuroSkaita“ sistemas.

SPRENDIMAS                                                                      

Įdiegta didmeninės prekybos įmonėms skirta informacinė sistema „MobilePal“, kuri panaikino „popierinius“ užsakymus, racionalizavo visą prekių užsakymo ciklą nuo užsakymo paruošimo iki duomenų perdavimo į apskaitos sistemą. Duomenų apsikeitimo tarp kasos aparatų ir apskaitos programos sprendimas leido pereiti prie kiekinės prekių apskaitos – taip įmonė gali analizuoti prekių apyvartumą bei pelningumą ir pritaikyti nuolaidų ar lojalumo programas.

REZULTATAS                                                                      

Įmonė gali geriau organizuoti darbus, parengti ir paskirstyti užduotis, vadybininkai gali sekti klientų atsiskaitymą, matyti esančios skolos ir kredito dydį, o vadovas gali analizuoti ir kontroliuoti vadybininkų veiklą bei jų darbo efektyvumą. Sumažėjo įmonės transporto ir personalo valdymo išlaidos.


UAB „Ignasta“ vykdo mažmeninę prekybą maisto produktais.

PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI                                             

- operatyvus duomenų apsikeitimas tarp skirtingų posistemių.

SPRENDIMAS                                                                       

Įdiegta programa „EuroSkaita“ bei atlikta integracija į vieningą sistemą su naudojamais New Vision kasos aparatais ir duomenų kaupikliais.

REZULTATAS                                                                      

Pasiektas aukštas automatizavimo lygis – iki 50 proc. sumažėjo rankomis atliekamas darbas ruošiant apskaitos dokumentus. Realizavus skirtingų kainų mechanizmą įgyvendinta klientų lojalumo programa.  Tiksli vertinamoji prekybos analizė, kuri pateikiama svarbiausiais pjūviais.


Kiti mūsų klientai: